sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Sunnuntai fiiliksiä








Ihana viikonloppu ollu! Oon saanu nukuttuun kaikki univelat pois ja oon nukkunu viikonloppuna kaks kertaa päikkäritkin, joita ehin toosi harvoin nukkumaan..Noh yllätys yllätys kun just tänään olis saanu nukkuu niin tottakai mä herään ihan oma-alotteisesti jo 10 aikaan;o Herättyäni lähin sitte melkeen heti koirankaa lenkille tonne ihanan aurinkoiseen kevätsäähän. Tänään oon saanu siivottuun mun huoneen ja kävin mun serkuilla kahvittelemassa, eli tällänen ihan perus sunnuntai, en oo jaksanu lähtee oikeen mihinkään ulos.. Wihiii sain tänään töitä yhestä kaupasta, enkä vaan kesätöitä, alotan jo ensviikolla. Oon niin onnellinen tosta työpaikasta, kun oon niin pitkään ettiny kesätöitä! Mutta juuh nyt jumpini päälle ,tekemään ruokaa ja kasaamaan köksän portfolioo, See you guys! :)

Ei kommentteja: