maanantai 26. maaliskuuta 2012

How do i look?

Aattelin tehä sellasen tyylipostauksen ,jossa kerron vähän mun tyylistä jne:).. Elikkäs mä tykkään pukeutuu ja laittaa itteeni vaikka en olis menossa mihinkään muualle kun kouluun. On kivaa kun tietää näyttävänsä hyvältä. Ei mun tyyliä voi oikeen lokeroida, pukeudun ihan päivän ja mielentilan mukaan. Mut nähään tosi harvoin kollareissa ja hupparissa missään, jätän kollarit mielummin kotihousuiksi. Mä tykkään käyttää paljon farkkuja ja niitä mulla kyllä onkin aikas monta kappaletta, huppareitakin löytyy montakymmentä ,vaikken mä niitä enään kauheesti käytäkkään. Mä tykkään topeista ja kerrospukeutumisesta. Välillä mulla on 2 toppia päällekkäin ja siinä vielä 1-2 pitkähihasta päällä. Kesäisin mun lempivaatteet on mekot, hameet ,shortsit ja topit. Jos miettii mikä/mitkä on mun lempi asusteita niin kyllä mun on pakko sanoa että laukut ja korkkarit. Mä en lähe koskaan ilman laukkua mihinkään ja yleensä se laukku onkin aika iso koska mulla on tavaraa tosi paljon. Noh korkkarit on asia mitä rakastan ja himoitsen. Talvella täällä suomen loskasäässä niitä ei voi kauheesti käyttää, mutta silloin kun vaan sää antaa periksi niin meikä tyttö heittää korkkari jalkaan ja niitähän mulla sitte onkin kaapin täydeltä ja monta paria.. Mutta siis yksinkertaisesti mun tyyli on aikas naisellinen ,niinkun mä oon ite muutenkin.. :)









Ei kommentteja: