tiistai 13. maaliskuuta 2012

You make me feel good lalalalaa

Voiko parempaa päivää olla? Tänään kaikki on jotenki menny ihan nappiin ja oon niin hyvällä tuulellaki. Mun päivään on kuulunut: treenaamista, kokeisiin lukua, naurua, herkuttelua ja ulkoilua... Mulla oli tänään enkun koe ja mun mielestä se meni ihan hyvin ,mutta saas nyt nähä mikä numero sieltä tulee, sain myös tietää mun köksän portfolion numeron, sain siitä 8 puol. Tänään tuli mun kauan oottama nahkatakki h&m:ltä. Ahh se on niin ihana! Nyt on ehjä ja uus kevät takki vihdoin... Asia joka piristi mun päivää vielä vähän entisestään: Weekend festival with. Kiia ja Sanni! Eli sain tänään koulussa kuulla että äiti oli saanu varattuun liput perjantaille, nyt vaan katotaan saako Kiia ja Sanni lupaa lähtee, mutta eiköhä ne saa;) Se olis David Guetta ja Skrillex elokuussa! :))






Ei kommentteja: