maanantai 26. maaliskuuta 2012

Monday party, tuesday party, wednesday party ,everyday party!





 



Heissuliveissuli! Kiva päivä ollu tänään, koulun liikuntatunnilla oli ihan sika kivaa tai no melkeen ainaha sielä on, innostuin taas pelaamaan pitkästä aikaa sählyä. Saatiin sellaset taisto-vihkot ja se taisto on joku  yläkoululaisten lihaskuntojuttu. Hihh ihan kiva olla mukana tollasessa jutussa niin saa taas motivaatioo tehä sitä lihaskuntoo muuallakin kun treeneissä. Noh koulun jälkeen lähin keskustaan moikkaamaan frendejä ja kävin samalla palauttamassa pari kirjaa kirjastoon, ne oli myöhässä mut en ihme kyllä joutunu (ainakaan vielä) maksamaan  myöhästymis maksua. Oli kiva nähä kaikkii ihanii ihmisii taas vaihteeks ja sain sasulta sellaset ihanat valkoset raybanit niin siis aurinkolasit. Eli tällänen päivä mulla on ollu tänään, ei mikään ihmeellisen erikoinen arkipäivä.. Tulin kotiin tossa kuuden aikaan ja pitäis rupee lukemaan ruotsin kokeeseen joka on huomenna, mutta ääh ei millään jaksais.. Ehkä mä tässä sängyllä kerään hetken voimia ja sitte rupeen lukemaan. Mun pitäis siivota toi mun sohvakin mikä nyt sattuu olemaan aikas järkyttävän näkönen. Mutta mä lähen nyt täältä koneelta pois että saan jotain aikasekskin.. Mukavaa viikonalkua hanit! :)



Ei kommentteja: