tiistai 1. toukokuuta 2012

Klara vappen!

Heeij. Voi huhhuijjaa mikä vappuaatto, kivaa oli! Vappu poikaystävän ja frendienkaa, mikä sen parempaa:) Tänään oon ottanu ihan jillisti. Olin jonkun aikaa frendienkaa keskustassa istuskelemassa ihanan lämpimässä auringonpaisteessa ja käytiin myös katsastamassa vapputorin tarjonta. En oo tässä parin päivän aikana kauheesti kotona viettäny aikaa ,joten mun huone on ihan kaatopaikka kun se on täynnä kaikkii synttärilahjoja ja lahjapapereita, niin aattelin että voisin nyt illalla siivota sen, nyt kun oon kotona. Muuten otanki ihan rennosti tän illan. Nää viimeset pari päivää on ollu tosi kivoja ja se tressiki on alkanu helpottaa, kaikkien ihanien ihmisten ansiosta. Mulla on niin hyvä fiilis että ja kaikki asiat tosi hyvin. Mutta mutta mä lähen tästä kuuntelemaan hyvää musaa ja fiilistelemään tätä ilmaa. Hyvää vappua rakkaat! :)











Ei kommentteja: