sunnuntai 13. toukokuuta 2012

My heart skips a beat

Heeissan! Mulla on niin niin onnellinen fiilis, kesä tulee ja kaikki on hyvin, ihanaa. Mutta sitte taas toisaalta kauhee kiire , vähän nukutut yöt ja stressi alkaa vetää verojaan, väsymys alkaa pukkaa jo päälle. Mutta onneks enää yks koe ja 2 viikkoo kouluu ni sitte saa levätä.

Perjantaina koulun jälkeen olin koko päivän töissä ja pääsin vasta puol kymmenen. Että ei mitään kauheen ihmeellistä tapahtunu. Noh lauantaina oli sitte tooosi aikanen herätys, eli jouduin heräämään jo yheksältä kun piti lähtee dance artin kevätnäytökseen hyvinkäänsaliin. Mulla oli kolme näytöstä ja viisi esitystä. Mun äiti ,kummi ja poikaystävä oli kattomassa mun esityksii ja se tietty lisäs paineita! Olin sielä sitte koko päivän ja pääsin siinä puol 9 aikaan kotiin, sen jälkeen olin kyllä ihan poikki. Loppuilta katottiin sitte poikaystävän kanssa hyviä leffoja.. Tänään sitte äitienpäivä ja tossa vähän ajan päästä lähetään rillaileen serkkujen ja kummin ja äitinkaa mummulle ja papalle. Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille ja leppoisaa sunnuntaita rakkaat.:)

lil G here

lovely shoes med Fashion - sko | på Fashionfreax kan du opdage nye designere, brands & trends.

sweet disposition

Tumblr

Like seasons, things change.

Ei kommentteja: