tiistai 15. toukokuuta 2012

Girls gone wild, ooh girls gone wild.

Morjensta! Mitäs mitäs.. Eilen menin koulusta suoraan salille ja illemmalla lähin sitte poikaystäväni kanssa ajeleen sen skoballa ja se opetti mua tekeen pizzaa kun se osaa ite tehä sitä niin hyvin ja mä en osaa tehä ruokaa ollenkaan:D Tänään on ollu ihana ilma ja hyvä päivä! Mietin tässä ittekseni että miten ihminen voi olla näin happy ja onnellinen, asiat on peremmin ku moneen vuoteen.. Noh mutta tänään koulusta menin mun poikaystävän kanssa moikkaamaan hangonsillan päiväkotiin niitä pikkusia, voih ne on niin ihania. Käytiin salilla ja sen jälkeen mentiin keskustaan hengaamaan frendienkaa. Noh nyt kotona ja tänään pitäis vielä vähän siivota huonetta, lakata kynnet ,kattoo huomiset vaatteet ja sitte vaan telkkua katselemaan.

 Mulla oli tänään viimenen peruskoulun koe, ihanaa! Nyt oon pikkusen alkanu tajuun että se on tosiaan kohta ohi, nimittäin peruskoulu. Mulla oli tänään köksää ja se oli viimenen köksän tunti ever. Toisaalta ihan kauheeta en haluis lähtee noin turvallisesta paikasta pois, mutta toisaalta taas ihanaa päästä pois kun sielä on kolme vuotta joutunu kitumaan.. Noh huomenna saa sitte pukeutua koska meillä on ysien juhlalounas, kivaa! Se tunne kun on yheksäsluokkalainen ja pääsee pois peruskoulusta!! Justhan mä vasta menin yläasteelle ja oon ehtiny just ja just ymmärtään että oon jo yheksännellä luokalla kun kohta jo pitää lähtee pois..

Erittäin mukavaa tiistai iltaa ihanaiset! :)

Words can only do harm.

Facebook

Anny Bona

City,Lights,Love,Paris,Yellow - inspiring picture on PicShip.com

534968_300019750082259_100002227086423_677471_252052359_n_large



Ei kommentteja: