torstai 10. toukokuuta 2012

Nyt saa arki kenkään perjantaina hölläillään!

Moikkelis! Eilen tulin sen verran myöhään kotiin etten sitte jaksanu tulla kirjotteleen enään tänne. Mutta joka tapauksessa eilen oli tosi kiva päivä. Eilen en tosin menny kouluun koska mulla oli ne parturi-kampaaja linjan pääsykokeet ja pääsin sieltä jo 12 aikaan kotiin.. Ne meni ihan hyvin ,niinkun se tiistainen terveysalan pääsykoe. Eilen menin illemmalla käymään keskustassa moikkaamassa frendejä ja sieltä meninki sitte kenraaleihin jossa olin loppuillan. Lauantaina tanssikoulun kevätnäytös, voih ei kauheeta! Nyt se sitte loppuu, kun saan pitää enään yhen tunnin viikossa:( noh mutta onhan mulla onneks kuntosali!

Tänään on ollu kyllä hyvä päivä! Mulla oli koulussa neljä tuntii kässää ja sain nyt vihdoin ja viimein mun jumpinin valmiiks, ooh i love it! Koulusta menin suoraan töihin, mulla on huomenna viimenen kassaharjottelu vuoro ,ensviikolla sitte oikeet kassavuorot, apua! Noh tulin tossa äsken töistä kotiin ja loppuilta meneekin poikaystävän luona. Kivaa viikonloppua ja rentouttavaa perjantaita, see ya! :)






Ei kommentteja: