tiistai 8. toukokuuta 2012

This feeling is amazing lalalaa

Heipsaan! En oo nyt ehtiny pariin päivään kirjottaa, kun on ollu kaikenlaista touhua. Oli tosi kiva viikonloppu, sunnuntaina olin töissä ja loppuillan lagasin sitte poikaystävällä... Eilen ei oikeestaan tapahtunu mitää, keskustassa olin moikkaamassa frendejä ja söin vuoden ensimmäiset mansikat. Oli ihan tajuttoman hyviä!! :p

listen to a wind chime

Rebelle.

Wääh oon niin happy! Tänään mulla oli ekat pääsykokeet, niitä oon stressannu niin pitkään ja yllättävän hyvin ne meni sit loppujenlopuks. Ajattelin et meen niissä haastatteluissa ihan lukkoon mutta onneks ne meni ihan hyvin. Noh päivällä olin keskustassa istuskelemassa frendienkaa ihanan lämpimässä auringossa. Tänään tosiaan on ollut se n. +20 astetta lämmintä, ihan perfect ilma! Pääsin pitkästä aikaa käymään tänään mun poikaystävän mummolla ja papalla, oli kiva nähä niitä pitkästä aikaa. :) Illalla olin sitte vielä tunnin salilla ja nyt vihdoin kotona.. Loppuillan ohjelmassa mantsan kokeeseen lukua ja kamojen pakkaamista huomisiin kenraaleihin... See ya honeys! :)

NEVER STOP DREAMING

Influence


Ei kommentteja: