torstai 24. toukokuuta 2012

Here my number, so call me maybe

Hellureih! Ihanaa kun saa ottaa nyt ihan jillisti ,kaikki koulukirjat on palautettu ja vihkot heitetty roskiin, ei tarvii enään niitäkään kantaa mukana.. En ookkaa muistanu kertoo että tilattiin viikonloppuna mulle nellystä ihana mekko mun kevätjuhliin, nyt pitäis vaan löytää sopivat kengät siihen. Kuvia mekosta sitten kun se saapuu..  Tässä parina päivänä oon ollu ihan kauhee auuringonpalvoja ja oon ehkä vähän jo saanu väriä pintaan. Eilen olin vaan keskustassa frendienkaa ja vietin aikaa poikaystävän kanssa. Kävin ostamassa ittelleni jo lintsirannekkeen kun mennään ensviikolla sinne luokkaretkelle.

Tänään mun päivään on kuulunut auringon ottoa yllätys yllätys, mehujään syömistä, kuvaamista, hikitreeniä salilla, kynsien lakkaamista, hyvän musiikin kuuntelua, chillailua keskustassa frendienkaa, hyvää fiilistä ja kaikkee muuta kivaa.. Mutta nyt lähen poikaystävälleni, see ya! :)










Ei kommentteja: