maanantai 28. toukokuuta 2012

Kuulumisia

Heippahei! En oo nyt vähään aikaan kirjottanut, mutta oli ihan kiva viikonloppu. Tuli itkettyä ja naurettua. Perjantaina ja lauantaina olin töissä ,jillailin poikaystäväni ja frendien kanssa keskustassa ja sunnuntaina olin sitte murun kanssa uimassa ja taisinhan mä vähän kyllä palaakkin, mutta pääasia että en oo enään ihan valkonen:)

Piccsy :: Promise me you wont leave

Tänään meillä oli koulussa hiljanen hetki ja päälimmäisenä mielessä pyörii se ampumavälikohtaus:/ Mun serkku olin toisen kuolleen tosi hyvä ystävä ja tuntuu niin kamalalta kattoo kun se kärsii ja itkee.. On itekki itku tullu aikas monta kertaa, eikä sitä oikein edes tajua vielä mitä on tapahtunut, mutta se on aivan varma että se tapahtuma vaikuttaa koko kaupunkiin. Onneks aika parantaa haavat ja tästäkin asiasta selvitään ja elämä jatkuu...

IMAGINE

imgfave - amazing and inspiring images

Viimeistä kouluviikkoa viedään vihdoin! Me ei tehä enään tunneilla mitään ja kaapin avainkin on jo annettu pois. Edessä luokkaretki lintsille ,kaupallisten retki hartwallin tehtaalle, kevätjuhla ja sitten se on ohi ,ihanaa! Mutta nyt kullan kainaloon katsomaan telkkua ,heippahei ihanaiset! :)


Ei kommentteja: