keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Ne jotka puhuu paskaa on vaan kateellisia...

Before i die i wanna...
Before I Die



Kuvasin

Tumblr

BelieveInSomething

Ihan semi hyvä päivä ollu tänään. Päivällä kävin keskustassa ja sieltä menin sitte treeneihin. Oon ollu taas melkeen koko päivän ulkona, kun on koko ajan niiiin ihana ilma etten oikeen sisällä viihdy.. Tänään mulle tuli palkka niin kävin hommaamassa ittelleni kuukausikortin salille. Nyt pääsee sitte vihdoin treenaa kunnolla, kun oon sitä niin pitkään oottanu. Noh mutta nyt vihdoin kotona ja väsymys pukkaa päälle, tänään sitte aikasin tutimaan.. Oon onnellinen että mun ympärillä on tosi ihania ihmisiä ,mutta on myös pari ihmistä ketä vihaan niin paljon! En tiiä mitä tekisin että saisin tän vihan pois, taih no eihän sitä varmaan saakkaan iha tostanoin vaan pois.. Onneks peruskoulu loppuu kuukauden päästä niin pääsee eroon tiettyjen ihmisten naamoista. Ja onneks mun ympärillä on tällä hetkellä ihania ihmisiä, jotka on mulle todella tärkeitä.. Mutta tää tyttö lähtee nyt suihkuun, heippahei!! :)

Ei kommentteja: